malinmatildalundin

Alla inlägg under oktober 2012

Av Malin Lundin - 12 oktober 2012 23:46

Såhär såg jag ut ikväll då jag for till MalinK. Slappt, gosigt och enkelt.


Haft en bra kväll med min fina bästis, trots att mitt humör inte varit det bästa. Tur man har världens bästa kompis iallafall, I love her so much. heart



Även blivit 6 energidrickor, lite godis och chips rikare ikväll. Värt somfan var de iaf!

Av Malin Lundin - 12 oktober 2012 14:55

 

Idag har jag haft skolfoto och 2,5 lektioner på skolan. Chill ändå. 


Är trött som ett jäkla as alltså. Kom hem för en liten stund sen.. hunnit trycka lite krubb, höll på att dö av hunger - as usual haha. 

Ska slänga mig i sängen och vila skallen en stund, sen vid 16 så åker jag till min fina MalinK och spenderar resten av min eftermiddag och kväll med henne, blir bra. Längesen vi sågs på riktigt nu. 

Av Malin Lundin - 11 oktober 2012 22:22

Fryser, knäna värker, hittar inte mina mjukisar, har typ inga rena kläder tills imorgon... mitt liv suger och mitt humör är nere på noll. 


Har ingen bra kväll. Vill bara gå och sovaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. 


 

Av Malin Lundin - 11 oktober 2012 18:43

Igår så mötte jag upp Jokke i stan efter skolan, då for vi hem till hertsön där jag spenderat massa tid med min fina pojke. Vi bastade, myste, såg film, och tog det allmänt lugnt. Gick och la mig någorlunda tidigt. Var så trött, och pojken spelsugen haha. 


Hade sovmorgon imorse. Klockan ringde 9.30, vaknade dock lite före.. la mig ju tidigt igår. Sååå skönt att vakna utvilad iallafall.. love it!! Var på allmänt dåligt humör imorse dock, surade över absolut ingenting haha.. tycker synd om Jokke som får stå ut med mig. Usch fy och blä. Får nästan skämmas över mig själv. :(
For in mot stan kvart i 11 för att komma mig till skolan. Väl dära så åkte jag och My vidare till arcus där vi skulle orientera. Vi hade alltså orienteringsdag idag. Jag gick/sprang den långa banan på 5 km, 15 kontroller. 

Det gick förvånandsvärt bra, och jag hittade alla kontroller man skulle ta! Måttligt stolt över min egen prestation då orientering inte är min starka sida om man säger så! 

Tog efter det bussen till skolan för att sen gå till stan för att ta bussen hem. Kom hem hungrigare än en varg så tröck i mig middag på direkten. 


Nu sitter jag hära, måttligt stolt över orienteringen + att jag fått min dagliga motion. Banan var 5 km.. men eftersom man sprungit lite fram och tillbaka, och lite fel några gånger så tror jag att jag är uppe i 7 km kanske haha, men det känns bra iallafall! Eller ja.. det kändes bra, fram tills att mami kom hem med godis åt mig och henne... vem kan motstå det liksom... haha fan också! 


Nu ska jag testa ELF grejerna jag fick hem igår, och sen så ska jag hoppa i duschen. Måste även hitta nå kläder till imorgon, fick veta idag att det är skolfoto imorgon. Inte för att jag bryr mig så överdrivet om det. Men känns ju bra att kanske ha på sig jeans och någonting.. så man inte kommer i mjukisar och morgonfrilla osv haha.


TTYL.

Av Malin Lundin - 10 oktober 2012 12:40



ÅÅÅHH, nu har jag fått hem min beställning ifrån ELF, så nu är allt detta mitt! Fick även med ett nagellack på köpet, rosa.. love it! Följde med lite andra gratisgrejer också, men det fick Malink (som jag beställde med) då det var grejer jag inte skulle ha någon nytta av! Allt detta på bilden gick på 161 spänn.. billigt och bra, ohja!


Men jag är sååå nöjd, men jag har dock inte provat sakerna än. Men längtar tills jag ska testa allt huhu!


I LOVE ELF.  

Av Malin Lundin - 9 oktober 2012 22:36

Stallet har varit bra! Pussat på min fina Titten, haft lite teori, gett alla hästar i stallet äpplen, kvällsfodrat och varit med fint folk. Vart hämtad vid 21.. hem på direkten och fixat lite för imorgon. Duschade för en stund sen och har precis ätit kvällsfika, nomnom.

Nu ska jag fortsätta fixa lite grejer och sen så får vi se vad som händer. 

Är sjukt trött så blir nog att sova på ett tag!



Lyssnar på just nu!

Av Malin Lundin - 9 oktober 2012 15:07

Skoldagen har varit helt okej. Slutade tidigare idag också, slutade redan klockan 13 så det var ju skönt. 

Så under tiden jag varit hemma så har jag fixat middag som jag ska ta med till stallet, sen och kollat lite tv. Dicker te just nu..as usual. Te diet nästa eller? Hahah, skämt och sido.


Min buss mot stan går om 20 min. Åker till stallet med nästa buss på direkten. Helt awesome. Kommer hem kring 9 någongång kanske. Så vi får höras bättre då, nu måste jag börja fixa lite hära!



Jag och Tittenté december 2009 haha.. long time ago!   

 

 

Av Malin Lundin - 8 oktober 2012 22:08

Sovit 1,5h ikväll.. var sjukt trött. Bara för det så missade jag halva krokodiljägaren också.. haha orka ens.

Tog mig en dusch för att vakna till liv och efter det så vart det vaniljte och en hårdmacka, nomnom. Sitter hära nu och är fortfarande trött.. vill bara gå och sova haha. Ska försöka lägga mig i tid idag! Vart alldeles för sent igår.. ohja.


True.  

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards