malinmatildalundin

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Malin Lundin - 7 oktober 2012 20:14

Haft en bra helg med min fina pojkvän. Avslutade min helg med att fara till Palma och hennes nya hem. Hon har ju somsagt flyttat till ett annat stall nu, så numera kommer hon gå på lösdrift osv.

Hon är fortfarande väldigt "på tårna" och hon steppar runt och "dummar" sig mycket. Allt är så nytt så hon vet inte riktigt hur hon ska bete sig haha. 

Men ridturen gick bra iallafall. Skrittade mycket och travade litegranna. Utforskade vägarna lite. Var ute 40 minuter. Palma var pigg och framåt, men också väldigt tittig. Men allt gick bra ändå, fina fina Palma.


Kom hem efter 18 någongång kanske och då käkade jag middag och har sen dess inte gjort något alls. Ska hoppa i duschen nu och sen fixa lite för imorgon. Första skoldagen på 3 veckor.. tjaho. Not.


Hörs laterez.


Palma i nya stallet.   

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards