malinmatildalundin

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Malin Lundin - 5 oktober 2012 21:01

Varit en sväng på storheden ikväll med mamma och syster. Kom hem med en foundation, puder, toy och lite godis hehe.. nomnom. Alltid behövligt om man säger så. 

Sett lite xfacor och bara degat sönder också. Så himla tråkigt väder ute. Slutar fan aldrig regna. Hörde på vädret lite tidigare att det skulle regna 200 % mera än förra året... woho, eller? Nja, fyfan vad tråkigt. Går knappt att vara ute ju.


Nu ska jag iallafall snart hoppa ner i badet med hårinpackning osv och fräscha upp mig lite. Jokke slutar jobbet vid 23 och då kommer han äntligen hit. Som jag längtar.. inte träffats sen i söndags då han varit borta i Rantajärvi. Men ikväll/inatt så får jag äntligen krama om min gullis huhu, can't wait. 


Nåja, ansiktsmask och hårinpackning osv nu.. love it.


     

Av Malin Lundin - 5 oktober 2012 13:33

Fick sluta 2h tidigare ifrån praktiken idag. Awesome! Var dock sista dagen idag och det känns skönt,samtidigt som jag trivdes dära så himla bra så känns det faktiskt tråkigt att lämna gruppboendet och sätta sig bakom skolbänken igen haha. :(
Dock så ska vi ut på praktik igen om bara någon vecka, på äldreboende igen! Då blir det praktik ons, tors och resten av dagarna skola i några veckor. Blir säkert bra!


Känner mig på bra humör idag fastän jag fortfarande är ledsen sen igår. Menmen. Känns bra just nu och det är ju bra iallafall.

Dricker vaniljte och äter chokladboll, nomnom. ;) Krokodiljägaren börjar om 12 min, och denna gång ska jag faktiskt inte missa det, haha. ;) Så nu ska jag krypa ner i sängen och se tv och dricka te, bara ta det lugnt. Får se vad som händer efter det! 


Chillis i soffan på praktiken, nåjo.  

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards