malinmatildalundin

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Malin Lundin - 20 oktober 2012 19:25

- Stallet - CHECK.

- Städa rummet (plocka undan, dammsuga, dammtorka, bädda rent osv) - CHECK

- Tagit en promenad - CHECK.
- Handlat lite gotta till ikväll - CHECK

- Fixat en film att se ikväll - CHECK.

- Fixat naglarna - CHECK

 

Lite senare ska jag slänga på mig en ansiktsmask och hårinpackning och lägga mig i ett bad. Härligt ohja. Sen ikväll/inatt så kommer Jokke hit, blir massa mys då med min finis. Lovely. 

 

 

Hejdå / risig brud nr 1.  

Av Malin Lundin - 20 oktober 2012 13:10


For somsagt till stallet imorse. Hjälpte till med utsläppet och träffade deras nya ponny Ellie! Supersöt! Utsläpp först somsagt, sen så red jag och Alice uppför berget.. så fint väder och det var supermysigt! Skrittade och travade och allt gick så himla bra för att vara första gången jag satt på Ellies rygg! :) Wie!! 

Sen fixade vi i stallet och och lite sånt, pratade allmänt. Jag kommer då ha Ellie lite under höstlovet, ska bli jättekul! Allt kändes jättebra och ja, det blir nog bra, längtar till lovet! 


Kom hem för ett tag sen, ätit och sånt, nomnom. Funderar vad jag ska göra nu.. typ lust att ta en promenad, så sjukt fint väder ute idag! Härligt! 


TTYL.

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards