malinmatildalundin

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Malin Lundin - 25 oktober 2012 23:37

Haft i hårinpackning
Haft på en ansiktsmask
Fixat naglarna

Stoppat på ögonfransserum

Fixat ögonbrynen

Smörjt in mig


- CHECK!


Har precis plattat håret så jag slipper det imorgon, smart tjej jodå! Ska nu fixa kläder, väskan osv för imorgon så är det gjort. Älskar att fixa allt kvällen innan haha.. hade det gått hade jag sovit med kläderna på och färdigsminkad och hela köret så man bara kunde kliva upp 10 min innan bussen gick.. menmen. Jag gör allt jag bara kan kvällen innan, det är så skönt! Får panik om jag inte gör det haha.

Nåja, har fräschat upp hela mig ikväll. Hemmaspa, typ! ;) Gode najs var det så nu känner jag mig som en helt ny människa.. så sliten innan typ haha. Dock så är humöret nere på botten. Men så kan det vara! Tur det är nattidags snart! 


TTYL.

Av Malin Lundin - 25 oktober 2012 16:29

Dagens praktik är överstökad, imorgon är det skola och sen så är det lov. Som jag längtar alltså!! Känns behövligt med lov just nu. Dock så var ju lovets planer att ha Palma osv.. men så blir det ju inte längre. Kommer dock ha Ellie i slutet på lovet, blir roligt!



Ungefär så känner jag för dig just nu. Fast 45364758 gånger värre.

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards