malinmatildalundin

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Malin Lundin - 28 oktober 2012 15:33


Jag saknar dig så det gör ont. Finaste Palma.  

Av Malin Lundin - 28 oktober 2012 01:02

Hade en jättebra och mysig kväll med min baby igår. Hann med både käk, fika, bio, bilraggning, mys och massa sånt! Vaknade idag av att Jokke låg och strök mig på kinden.. nawi gulli, så mys. ♥ 
Tog det lugnt på morgonen och sånt, for sen iväg med Matte till storheden för att pojkarna skulle köpa sig lite gottesaker, for sen tillbaka hem till Jokke, såg film och mojjsa.

Fick sen stressa till bussen, när jag väl åkt buss till stan så var den sen så missade björxbussen..LYCKAT. Fick då stå och frysa röven av mig i stan 30 min.. arg tjej. När jag väl kom hem så slängde jag i mig middag på typ 10 min, och sen så kom Krille och Malin och hämtade upp mig, så spenderade kvällen i byn. Vi drack chailatte, såg Monsters Inc och spelade matspel.. jodå, chill lördagkväll med min fina. ♥ 

 

Kom hem för 1h sen. Hunnit duscha och plocka ihop på rummet. Tycker inte om att ha ostädat haha. Nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Sjukt trött HEHE. Ovanligt.

 

Bild sen igår.. vad annars liksom?

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards