malinmatildalundin

Direktlänk till inlägg 9 december 2012

Min helg i ord.. eller ja, roman?

Av Malin Lundin - 9 december 2012 23:34


Kunde inte stämma bättre in på mig.. haha.  


Haft en jättebra helg, verkligen! Jokke kom hit kring 1 på natten på fredagen, då gjorde vi typ nada.. la oss och sova, haha! Klev upp kring 11 på lördagen, jag och Jokke var på julmarknaden i Kyrkbyn. Var jättemysigt att bara gå runt och strosa. Farfar bjöd oss bla. på våfflor och jag köpte mig världens godaste polkate.. promise! Så gott! Fick mig även en polkastång av Jokke, hihi. Nomnom. Efter det for han och jobbade, och jag var bara hemma och tog det lugnt. Sov typ någon timme och checkade datorn osv! Då Jokke kom efter jobbet så skulle vi se film. Men det slutade med att jag låg och sov och han kolalde film själv.. somvanligt då!
Men eftersom att jag skulle upp och ha jour så kändes det ganska så okej att få sova! 

Jour somsagt idag, red sen ut på en jättehärlig ridtur på Skofte och Sara som red Fabbe. Skofte var så pigg och fräsch, underbart! Sen så red jag Kajsa också, första gången och hon var sååå fin!! Startade med att Kajsa tyckte jag skulle smaka lite snö, så det gjorde jag, men efter det så gick det bra och hon skötte sig fint! Vi plumsade i snön på ängen, himla mysigt faktiskt.


Kom hem vid 13 och då väckte jag pojken! Duschade sen snabbt innan Jennifer och Emil kom, och då startade alla med julbakningen! Så nu är lite julgodis och sådant fixat, najsnajs! 
Efter det så hände inte så mycket, och lite senare mot kvällen så somnade jag.. helt slut efter dagen.. menmen! Sen så har jag och Jokke bara myst på, lovely. 


Haft en bra helg, men jag är helt slut dock haha. Vet inte varför? Lite brist på sömn kanske.. men nåja, bara kriga sig igenom denna skolvecka.. längtar redan till nästa helg, haha!


Långt inlägg.. menmen, ttyl!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Lundin - 23 december 2012 01:44


  Tänkte bara meddela er att jag lever. Spenderat mina dagar med pojkvännen och kompisar. Äntligen fått lov också, behövdes som tusan. Har hunnit med att spenderat en massa tid i stallet också. Har både stallet i Rutvik (Skofte mfl.) och Ellie n...

Av Malin Lundin - 16 december 2012 22:06

Ridit världens finaste Skofte idag, gick så himla bra, älskade häst!! ♥    Inte bloggat i helgen, bara jag tänker på ordet blogg just nu så blir jag irriterad. Sååå ja.. då vet  ni. Kanske lägger ner denna skitblogg? Who knows? Känner mig ...

Av Malin Lundin - 15 december 2012 00:06

Efter middagen så for jag ut och rantade med mami och Joel. Var tänkt att jag bara skulle följa med för att ha något att göra, men det slutade med att jag kom hem med ett par jeans till mig, och årets julklapp till pojkvännen, najs!  Jeansen hittad...

Av Malin Lundin - 14 december 2012 19:50


Såg precis en annons ute på blocket, på en häst jag var och red i somras. Huuuuur fin somhelst, bra framåtbjudning och var trevlig både i hantering och i ridning. Verkligen en jättefin häst, väldigt lyhörd och känslig för skänkeln. Verkligen en toppe...

Av Malin Lundin - 14 december 2012 16:13


Slask och snöstorm gånger 10000 idag. Fyyy vad tråkigt väder alltså!  Skolan har iallafall varit helt okej, haft lugna lektioner och då jag slutade så gjorde jag omprovet i NK. Gick väl helt okej, hoppas bara att jag klarade det också, men det var ...

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards