malinmatildalundin

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Malin Lundin - 1 oktober 2012 23:15

Inte fått ett skit gjort ikväll. Skulle plugga.. men vart inge sånt denna kväll heller. Ojdå.

Men däremot så har jag och Malin slängt iväg en beställning på lite ELF smink.. woopwoop! Jag beställde 8 saker för 161 kronor. SÅ BILLIGT. Det är typ fjärde eller femte gången som jag beställer.. och jag blir alltid lika nöjd med det jag köper. Me loves ELF. 

De hade även en kampanj på ELF, beställde man för en viss summa så får man med några produkter helt gratis. Vet inte vad man får, men blir spännande! Gratis är gott, right?! Ohja.

Så längtar jättemycket till grejerna kommer, även om jag inte beställde nå speciellt, men ändå! De lär dyka upp i slutet av veckan eller början på nästa vecka. Beror på hur seg posten är! Ni kommer få se vad jag beställde iallafall!


Annars så har jag inte gjort något annat roligt ikväll. Druckit vaniljte och ätit finncrisp. Nomnomnom.


Nu ska jag hoppa i sängs. Har praktik 8-12 imorgon. Blir stallet mot eftermiddagen, rider lektion och sånt. Min storasyster fyller även år imorgon, så måste hinna träffa henne också!


Nåja, så trött. Dags att nanna. PUSS.



Jag saknar min pojke.. fan.

Av Malin Lundin - 1 oktober 2012 18:49

Praktik 8-12 idag. Gick bra. For sen hem och tog det lugnt. Sen bar det av mot kvantum. Väl dära så inhandlade jag mig lite nödvändigheter... typ vaniljte och sånt viktigt.. HEHE. 

Kom hem strax efter 17, käkade då middag och nu sitter jag hära och isåg precis att jag missat krokodiljägarn... HELVETES. Lesslessless. ÅÅÅH. 


Nu sjönk ju fan mitt humör alltså. Suttit och väntat på det i en hel timma, och hips vips så har tiden flygit iväg och det har gått 2 timmar.. tjaho.. tänk så snabbt tiden kan rusa iväg ibland. Fan fan fan. 


HEJDÅ.


Ungefär så sur gånger 3243547656 över att jag missat krokodiljägarn. Kommer vara sur som en barnunge resten av kvällen. Jabrahejs.  

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards