malinmatildalundin

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Malin Lundin - 16 oktober 2012 22:00

Som rubriken lyder - idag har jag haft en bra dag. Rätt så bra iallafall. Skolan har flytit på.. första snön har ramlat ner och lagt sig på marken, mindre bra haha. Lär dock smälta bort men ändå... blött och slaskigt och kallt och blä! 

Efter skolan så for jag till stallet, fick paltkoma, tog det lugnt och red ett asgrymt pass på Giggan!

Red lite voltarbete, skänkelvikning på volt, serpentiner osv. Giggan skötte sig jättebra och gick på jättefint i både skritt och trav, var riktig pigg och framåt men lyssnade fint ändå.

Galoppen var lite halvers, ganska kantig och stel.. ville inte riktigt lossna, men gick lite bättre mot slutet. Hon vart ganska stark så hade svårt att rida henne ordentligt. Menmen, trots att galoppen var halvers så är jag ändå nöjd över passet, gick så bra annars!! :) 

Kvällsfodrade sen ponnysarna innan jag åkte heeeeem där efter halv 9 någongång. 


Väl hemma så hoppade jag i duschen på direkten nästan, och efter det så käkade jag kvällsfika för hela tjocka släkten.. höll typ på att dö av hunger, somvanligt då haha euw.


Sitter hära nu, känner att det är dags att plugga NK, omprov imorgon.. jaja.



Såhär ser det ut hos mig just nu.. kulliv! Not.  

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards