malinmatildalundin

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Malin Lundin - 29 oktober 2012 20:39


Hejhej läs rubriken en gång till.  

Av Malin Lundin - 29 oktober 2012 18:02


2 paket ramlade hem till mig idag, wie!!


I det vita fanns ett nytt copterskydd till min mobil, mitt håller på att släppa helt så jag mailade bara copter och sa som det var att det höll på att fara av och bubblade osv och då fick jag ett svar att jag skulle få ett nytt gratis ifrån dem, snällt! 

Det bruna hade jag inte alls väntat mig, men det innehöll lite känslofyllda saker och jag kan säga att jag nästan fällde en tår. Men vad det var, det får ni inte veta, personligt ni vet!


Har förövrigt hunnit träffa MalinK en snabbis. Chillat as usual. ♥ Nu ska jag ta mig ut för lite frisk luft, och sen ska jag ha lite take care för mig själv hära hemma. Slappt men skönt.

TWD

Av Malin Lundin - 29 oktober 2012 13:10

Pojken for iväg strax efter 7 imorse, bläää vart så tomt i sängen. Kunde knappt somna om, och när jag väl somnade så drömde jag så hemska grejer att jag vaknade hela tiden haha.. problem a la Malin!

Klev upp vid 11 och lagade mig lyxfrukost och tankade ner det senaste avsnittet av TWD. Så har precis sett det och käkat gofrullen. Bra start på dagen enligt mig faktiskt!




LoveLoveLove

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards