malinmatildalundin

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Malin Lundin - 4 oktober 2012 22:30

Låter kanske inte så speciellt, men seriöst.. det är bland det bästa som finns. Känslan.. seriöst.. dör.

Längtar så tills jag får träffa min pojke igen, vilket jag får göra på ca 25 timmar.. obeskrivlig känsla må jag säga. Saknar han så himla mycket. 
Dock så tror jag ändå att det är viktigt att vara ifrån varandra några dagar ibland. Så man får sakna, och lära sig uppskatta det man har tillsammans. Eller bara en sån simpel grej som att längta efter att bara mojjsa med sin pojkvän/flickvän.

Vet inte alls var jag ville komma med detta. Vet bara att jag längtar tills jag får gömma mig i Jokkes famn igen, pussas och kramas och bara känna dendära tryggheten jag alltid gör då jag är med han. 


Nåja.. snart sova. Imorgon är det min sista praktikdag. Blandade känslor om det faktiskt!

Av Malin Lundin - 4 oktober 2012 20:13

Denna dag har varit upp och ner för mig. Inte haft det bästa humöret. Juggen är borta nu.. forever. :(

Sen så ska Palma ska byta stall imorgon, vilket innebär att jag kommer få det ännu längre till stallet. Hoppas på att det finns någon buss som går i närheten, och att allt ska fixa sig med stallplats osv. 

Kanelbullens dag idag också... och inte fan har jag fått någon bulla.. tröstar mig med nybakta chokladbollar. 

 

Annars så har jag bara varit hemma. Inte kännt mig som den gladaste personen på jorden idag. Men livet fortsätter nu ändå. Efter regn kommer solsken. Det man brukar säga va ?

 

 

Av Malin Lundin - 4 oktober 2012 15:20


Vila i frid hjärtat, jag älskar dig. 


Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards