malinmatildalundin

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Malin Lundin - 2 oktober 2012 23:08

Praktik 8-12 idag. Kom hem och hann äta lite lunch innan jag slocknade i sängen. Vaknade precis när krokodiljägarn slutar.. WHY?! Det är fan inte menat att jag ska få se krokodiljägarn.. missat de flera gånger nu. Fan fan fan.

Efter klockan 16 så for jag och familjen iväg till min syster som fyller år idag. Var där och tog en snabbfika och kollade presentöppning innan jag var tvungen att fara iväg till stallet!

Väl dära så hade jag en mycket lyckad hopplektion med Vernell! Lite missar av mig här och där, men tyckte ändå att allt flöt på bra. Ponnyn sprang på fint och skötte sig hela tiden! Är så nöjd över ridpasset idag, verkligen!

Plockade sen undan i ridhuset och fodrade ponnysarna.. vart hämtad kring 9 så har inte gjort ett skvatt sen dess. Ska gå och duscha nu och sen hoppa i sängs tror jag. Är ledig ifrån praktiken imorgon.. behövligt må jag säga.


Så imorgon på min lediga dag ska jag passa på att sova lite, och sen så ska jag göra det jag gruvat mig för så länge, dagen jag verkligen inte sett fram emot.. inte alls. Imorgon ska jag fara och pussa och säga hejdå till min älskade sköthäst Juggen som på torsdag får fara till de evigt gröna ängarna. 

Så min morgondag kommer bestå av stallet, och sen vara hemma och förmodligen deppa sönder. Sad but true. Så himla jobbigt detta är för mig. Tänk vad en häst kan sätta sig djupt i ens hjärta.. helt sjukt. Älskade häst. 

 

 

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards