malinmatildalundin

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Malin Lundin - 18 oktober 2012 17:20

Skrev ett inlägg om idag, och precis när jag trycker på spara inlägget så slår internet av så allt jag skrivit försvinner. KUL KUL. Orkar inte skriva om det, så skiter i det helt enkelt, då vet ni!

Av Malin Lundin - 18 oktober 2012 00:12

Skrivit på tre olika inlämningar ikväll.. alla inom vård och specialpedagogik.. så det går bra ändå, är ju intressant osv! Har gjort klart i princip alla ikväll, dock några smågrejer jag måste kolla upp med läraren nästa lektion, så har gjort allt jag kunnat göra själv. Känns jätteskönt att jag är i stort sett klar med alla tre inlämningar!! :) 
Borde egentligen ha hunnit plugga nk ikväll också, men jag somnade ju på soffan efter jag käkade haha.. så klockan har ju bara flygit iväg. Har sovit typ halva min eftermiddag.. känns ju stadigt! 
Är fortfarande astrött så lär ju inte ha problem med att somna nu när jag strax ska släcka ner.
Längtar till helgen så jag får sova ut, ligger så back i sömn osv, kanske därför jag sover hela eftermiddagen haha? Aja! Trots att jag sovit mycket så har jag pluggat flitigt ikväll så är fan stolt över mig själv, inte ofta jag pluggar så flitigt haha. 


Nu ska jag snart släcka ner, skola 08.15 - ca 14.00 kanske tidigare. Ska träffa min handledare imorgon kl. 13 då jag har praktik 2 ggr i veckan från och med nästa vecka och typ 5-6 veckor framåt.. har inte så bra koll, men något sånt är det iallafall. Kommer bli en chillis dag.. medicin hela förmiddagen och sen lite snack med min handledare.. sjukt skönt! 
Efter det ska jag på stan och köpa lite nödvändigheter och sen far jag hem och chillaaaarrrr...!


Hörs imorgon, dags att sova nu!


 

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards