malinmatildalundin

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Malin Lundin - 25 september 2012 22:53

Haft en jobbig dag idag.. jamen nånting. Har bara velat försvinna tills allt blivit bra igen. Men har ändå haft humöret uppe på praktiken.. så överlevde den iallafall. For sen till stallet, lyckades hålla humöret bra där också, även om det var jobbigt vissa gånger. Tur man har världens bästa Nathalie, och världens finaste hästar. 

 

Kvällen vart bäst. Pratat med min fina pojkvän.. så nu känns allt bra igen.

 

Gårdagen var sämst och förjävlig, idag var jobbig somfan.. men slutade somsagt bra. Ska inte klaga. Är bara glad över att allt fixar sig, och att jag har min pojke brevid mig vid min sida nu.

 

22 November 2010 ♥

-

Ingenting ska få förstöra mellan oss älskling,

du är det finaste jag har. 

Av Malin Lundin - 25 september 2012 00:54

Förutom en dålig dag så har jag haft en sjukt jobbig kväll ikväll. Menmen.. ska försöka sova nu.. trots att det kanske inte kommer bli det lättaste, men jag måste ta mig samman. Jag måste bita ihop.

Imorgon väntas det praktik 8-15 och sen efter det far jag till stallet. Umgås med fint folk och sen blir det en hopplektion. Hoppas på att morgondagen kommer bli bättre än denna... jao.


Hörs bättre imorgon förhoppningsvis.

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards