malinmatildalundin

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Malin Lundin - 12 september 2012 23:54

Detta är jag om exakt 5 minuter. Ska borsta tänder och rent sagt kasta mig i sängs. Ni vet.. jag tror ju fortfarande att det är monster under sängen.. och jag skojjar inte. Jag kan inte bara kliva i sängen om jag är själv. Jag tar sats, springer, och hoppar i. Som på bilden! Klockers!


NATTI BLOGGEN.  

Av Malin Lundin - 12 september 2012 19:01

Såg ut i något i stil med detta idag. Intressant vaaaaaa?  

Leggings, linne, stickad tröja, helt ofixat hår och lite smink. Simple.


Trey Songz – Simply Amazing -> lyssnar förövrigt sönder på denna. Så bra. Blir bara bättre ju fler gånger man lyssnar på den. Nomnom säger jag bara. Ni kan hitta den på youtube också, där finns den söta videon och allt.

Av Malin Lundin - 12 september 2012 17:00

Skolan har varit sjukt seg. Bara suttit och lyssnat hela dagen.. somnade typ 3556532 gånger. Woupsi.

Var hemma strax före 3.. har inte gjort nå sen dess. Bara tagit det äckligt lungt. Skönt.

Ikväll ska jag plugga NK och skriva klart samhällsuppgiften.


Längtar så sjukt mycket till imorgon. Ska äntligen få träffa min pojke efter att ha varit utan han i 1 vecka. ("haha tänker ni då.. 1 vecka vafan..men sån är jag! är inte van att inte träffa han alls på 1 vecka, vi ses ju var och varannan dag liksom.") Nåja, längtar så jäkla mycket. Min sjuka har äntligen börjat bättra sig för varje dag som går, vi har inte träffats efter jag vart så sjuk för att jag inte ville smitta han, och jag är ju fortfarande sjuk, men inte lika mycket... men imorgon!!! WÄÄÄH, typ längesen jag kände denna lycka över en egentligen helt vanlig dag hihi. 


Sommaren 2011 haha.. söta liksom.  

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards