malinmatildalundin

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Malin Lundin - 10 september 2012 15:24

Skolan för idag är avklarad. Gått helt okej, dock fortfarande risig. Missade de 2 sista lektionerna då jag skulle till vc.. fick dock möta en läkare som jag.. nja inte ens värt att nämna alltså. Sjukt. Menmen. 


Försov mig även imorse.. FAN vad jag hatar det alltså. Mamma väckte mig 07.20, hade alltså 20 minuter på mig att fixa mig och gå till bussen. Tjaho. Så håret slängdes upp i en hästsvans också snabbsminkade jag mig samt slängde på mig det bästa första i klädväg. Hann varken frukost eller något.. bläää. Så gissa om jag var lite hungrig nu när jag kom hem haha? Är så van vid att äta en rejäl frukost.. se tv.. ligga och chilla i sängen och sånt på morgonen.. men nu var det snabba papper. HATAR DET. Nåja.. jag hann ju iallafall så det var ju bra. Ska dock försöka att inte försova mig igen haha.. humöret är inte det bästa då liksom.


Nu ska jag iallafall ta en PN fram tills middagen. Måste plugga ikväll också.. tråkigt. 


TTYL.

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards