malinmatildalundin

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Malin Lundin - 24 september 2012 17:59

Chillisar lite på praktiken jaojao.  


Min dag har än så länge varit sådära. Varit småirriterad och less hela dagen i stort sett. Kännt mig lite nere av det. Men nåja. Tur man blir på lite bättre humör när man träffar finfolket på praktiken! Stormtrivs verkligen! :)

Efter praktiken så kom jag hem, tagit det lugnt sen dess. Precis kommit ur duschen. Varit med om världens jävla äckligaste grej... BLÄÄÄ. Nåjo.


Ska bara vara hemma ikväll. Med mitt humör osv så är det inte värt att sticka ut skallen nå mera. Ska sysselsätta mig med annat. Vad vet jag inte än. Skulle behöva göra lite skolgrejer vi ska göra under praktiken. Men orkar jag det? Svar: Nej. Sååå.. ja.. låter ödet bestämma ikväll vad som händer.


Hörs senare. Puss.

Av Malin Lundin - 24 september 2012 00:04

Igår så kom Jokke till mig efter han slutat jobbet kring halv 12.. då såg vi film och myste på. Slockande sen.
Vaknade idag av att lillebror + hans kompisar lekte djungel i rummet brevid mitt. Lät som om att det var en hel elefantflock i rummet.. så ingen sova dära, nejnej! Var gode less och sur haha.. bläää.

Denna söndag har bestått av att göra ingenting. Jokke och jag har flådat tårta, kladdkaka, godis, dricka osv... haha. Bara chillat sönder och gått upp några kilon sådära. Men gott var de, ohja!


Ska väl snart sova känner jag. Börjar 8 imorgon... skojskoj.


TTYL.

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards