malinmatildalundin

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Malin Lundin - 6 september 2012 19:06

Så glad är jag över att vara dundersjuk, jao.


FYYY, vad sjuk jag blivit. Blev ingen skola idag. Har istället sovit till 10 och sen bara sett tv. Vid 12 droppade min pojkvän in hit och hade köpt med sig mat och massa, så gulligt. Så käkade och sen så tog vi det bara lugnt. Han har typ legat och sovit och jag har sovit och sett tv. Sett tv och bara tagit det lugnt hela dagen.. känner mig inte alls så pigg. Tryckt i mig vatten, c-vitamin brustablett och frukt i mängder i hopp om att piggna till lite.
Jokke for iallafall iväg på hockey med familjen för ungefär 1h sen.. så nu ska jag hoppa i badet och sen lägga mig och sova typ haha. Bad jokke köpa med sig glass när han kommer hem igen. Kan ju vara bland det godaste man kan äta när man är sjuk. (Frukt tar dock förstaplatsen hehe.)


Nåja.. är inte alls pigg, vill helst skjuta mig i huvudet alltså. Så badet nu och sen sova till Jokke kommer hem. Skulle behöva plugga, men får se hur det blir med den saken. 


TTYL.


Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards