malinmatildalundin

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Malin Lundin - 2 september 2012 23:58

Inte hunnit/orkat blogga, så lite snabbt om de dagarna jag inte bloggat!

Lördag: For på stan med Jokke en stund, sen så gick vi och matade ankorna på ankdammen hehe.. you never get to old for that! Efter det så började det regna så vart ingen promenix hem, utan vi tog bussen istället. Sen så var vi bara hemma resten av dagen. Tog det lugnt och umgicks med familjen och sånt. 


Söndag: Vi vaknade strax efter 1 haha.. snacka skönt att få sova ut för en gångs skull. Fick då hoppa ur sängen för att göra oss klara, för strax efter 2 så vart vi hämtade av Andreas och hans pappa för att fara till Måttsund för lite bilbingo. Var där till typ 18 eller nå sånt, for då förbi Olearys och sen så for vi på grillen och käkade, nomnom. Jag och Jokke kom hem kring halv 9 kanske? Då checkade vi bara tv och myste också åkte han hem halv 11. :( Wääh... vill inte vara ensam.


Så nu sitter jag hära och ska snart sova typ. Är dock inte så trött. Men ska upp vid halv 8 imorgon. Bussen till skolan går halv 9 eller nå sånt.. tjaho, sovmorgon! Slutar 17.. ORKAR INTE ALLTSÅ. 


Nåja, nu vart de lite långt hära. Vi höres imorgon. PUSS.


Finaste, älskade, bästaste, gulligaste, mitt hjärta, mitt allt. 

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards