malinmatildalundin

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Malin Lundin - 5 september 2012 23:21

Ligger i sängen och gosar i älsklingens tröja. Finns typ inge bättre än att ha på sig pojkvännens kläder. Slår typ allt. Går runt i hans kläder så fort jag får chansen.. wääh.. me loves very much. 

Ska gå och borsta tänderna nu och sen hoppa i sängs igen och prata med älskis en snabbis innan jag ska sova. Är grymt trött trots att jag legat och sovit typ hela kvällen redan, finfint.


Bjussar på en fin låt denna onsdagskväll. Lugnt en av mina favoriter. 



GODNATT.

Av Malin Lundin - 5 september 2012 21:36

La mig somsagt i sängen för att vila då jag inte kände mig kry. La mig kring 4.. tog mig inte upp först efter 8. Huvudet, halsen och hostan tar kål på mig.. känner mig inte alls kry. Sovit till och från när jag legat i sängen. Sett på tv och sånt också.

Papi kom precis med bafucin.. typ räddaren i nöden. Finns inget bättre mot halsont!! 

Ska strax duscha och sånt, blir en tidig kväll. Ska sova bort denna förkylning och hoppas på att det är bättre imorgon så jag orkar ta mig till skolan. Var nog jobbigt imorse och nu så är de ju värre.. menmen vi får se. 


TTYL.


Tuffing jao.  

Av Malin Lundin - 5 september 2012 15:18

Har typ glömt bort att jag har blogg.. hahah asg. 


Igår så bloggade jag somsagt inte. Hade fullt upp.. nästan iallafall. Hade skola, efter det så for jag till Nathalie och såg tv och tog det allmänt lugnt medans hon pluggade, och sen så tog vi moppen till stallet. Gjorde det vanliga i stallet - käkade middag, umgåtts med Nathalie osv, ridit lektion på Lancia, mockat hela ridhuset och kvällsfodrat ponnysarna.

Efter stallet så plockade jag och Pappa upp födelsedagsbarnet Jokke som jag spenderade resten av min kväll med. Vi tog det bara lugnt, klockan var typ halv 10 då vi kom hem. Hoppas iallafall att min sötis tyckte om sin present han fick av mig även om det inte precis var något speciellt haha. :) Tårta hann man också trycka, nomnomnom. 


Idag så har jag haft skola. Var sjukt seg imorse, både trött och hängig. Dagen har gått enormt sakta och jag känner mig upphängd och nedsläppt. Har så sjukt ont i halsen och hostar typ 24/7... känner mig riktigt hängig faktiskt. Tråkigt. :( Drack varm choklad då jag kom hem.. var gott. Skollunchen är ju aldrig något vidare så!


Nu sitter jag hära, men ska lägga mig och vila en stund. Har plugg att ta hand om.. men först måste jag få vila. Är inte alls kry. 


Puss.

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards