malinmatildalundin

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Malin Lundin - 22 september 2012 21:22

Vaknade kring 12 idag, skönt ohja. Klev då upp och fixade lite. Käkade sen tårta och annat gofika, mami fyller år nämnligen!!  ♥

Tog sen bussen in till stan och mötte Jokke en snabbis.... och tog sen bussen till stallet och älskade Palma. Vart en 1 timmes promenad idag, hon hade nå knölar på ryggen som hon ömmade på.. vet inte vad det är.. men fick bli en promenad iallafall, var jättemysigt! Världens bästa väder också typ! Tog sen in ponnisarna, gav kvällsmat och pussade godnatt. Mys.

Vart sen hämtad av mami typ kvart i 7, då for vi och köpte godis på Candy World och sen så åkte vi hem och käkade middag! Tacos.. nomnomnom. 

Precis haft ansiktsmask, och nu så ska jag strax slänga i en hårinpackning och hoppa i badet - SKÖNT OHJA. 


Mys mys mys ... med världens finaste fuxdam.  ♥  

Av Malin Lundin - 22 september 2012 00:33

Snacka om att jag varit trött ikväll alltså! Sovit över 4 timmar nästan sammanlagt ikväll. Vaknat till ibland och svarat på något sms och sen har jag däckat igen. Vaknade efter 23 av att Jokke ringde mig.. fofen. Gode trött var jag då också. Tydligen så har mami eller någon också varit in och släckt lyset, tvn osv.. har inte ens märkt att någon varit in haha.

Krigade mig iallafall upp då efter ett tag och satte mig och duscha, och jo, jag satt.. så trött var jag! Kunde knappt stå på bena fofen haha.


Nu har jag iallfall piggnat till lite. Äter weetabix.. hungrig som ett as, har ju haft en sån jobbig kväll! *host*. 

Blir nog ändå att sova snart. Är sjukt trött fortfarande och ja.. sova sova sova.. nomnom. 

 

Nåjo. True.

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards