malinmatildalundin

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Malin Lundin - 11 september 2012 22:30

Började dagen med skola, helt okej dag ändå. Slutade 1h tidigare, så gick på konsum och köpte middag och syndade även och köpte lite godis haha.. var så äckligt sugen och när man är sjuk så får man fuska. ;) Godiset kommer göra mig frisk!! 

Sjukan är förövrigt som igår princip. Rösten är lite bättre men kroppen känns fortfarande så långt ifrån frisk som möjligt. Hostar som ett as och ja.. blä säger jag bara. Känns dock som om att sjukan är påväg mot rätt håll nu iallafall. Känns så skönt. 

Efter skolan och handlingen av mat och godis så tog jag bussen till stallet. Satt vid datorn och pratade med folk i cafeterian fram tills att Nathalie kom och då käkade vi middag och pratade, as usual hehe.
Efter det så strosade vi i stallet ett tag tills det var dags för ridlektion. Jag skippade dock ridningen idag, känner mig inte i toppform för att anstränga mig och rida och hålla på nu. Så jag kollade på lektionen och sen så gav jag de privata hästarna kvällsmat och sen så for jag hem. Duschade och käkade då jag kom hem, och nu har jag hunnit sitta hära cirkus 40 minuter. Ska snart stänga ner och lägga mig i sängen. Blir en tidig kväll ikväll. Behöver en massa sömn just nu. 


Hörs imorgon! Heipa!


Älskade, älskade, älskade.. världens finaste bubbe. Kommer alltid älska dig.   

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards