malinmatildalundin

Alla inlägg under november 2012

Av Malin Lundin - 14 november 2012 21:00

Min dag har varit bra! Haft praktik och efter det så for jag snabbt hem och käkade och bytte om, mötte sen upp Emmelie. Vi for förbi rutvik först och sen så for vi iväg på vårat äventyr.. och jag säger bara en sak: FAN VAD GLAD JAG ÄR. Vårat sk. "äventyr" gick så bra, och allt kände så bra och wääh. Känner mig så glad! Hoppas bara att det blir något av vårat äventyr också.. det återstår ju att se! Men denna känsla ska jag leva på så länge jag bara kan! Känner mig så himla glad och lycklig. Känns som om att detta skulle kunna bli någonting bra! Någonting jag behöver efter all skit jag gått igenom. Börja om på nytt.. helt och hållet. 
Nåja, jag är jätteglad ikväll iallafall, och detta ska jag fira med lite hemmaspa nu!


Nåja avslutar detta inlägg med att återigen säga att det var längesen jag var såhära glad. Sitter och ler i min ensamhet typ haha. I love this feeling. Love love love. 


Föresten.. vad kan detta vara för en liten filur måntro..? ;) 



  

Av Malin Lundin - 13 november 2012 21:28

Haft en sån bra dag idag! Vaknade pigg imorse, tog det lugnt på morgonen osv hade sovmorgon, så skönt! Sen så tog jag bussen till skolan och hade 2 lektioner som gick bra.. jobbade inte så mycket men hade andra viktiga saker att tagga till och snacka om hehe! ;) 
Slutade vid 13 och då gick jag in till stan och tog bussen till min pojke. Väl dära så käkade vi lite och såg tv och bara tog det lugnt. Då Jokke for iväg på jobbet så gick jag till stallet.. tog mig 35 min ist för typ 20.. hahah lite trött i benen kanske! 

Mötte upp Nathalie dära och vi har gjort det vanliga. Käkat middag och bara pratat om allt och inget. Red sen markarbete med Giggan. Även om allt inte var perfekt så kändes det bra iallafall! Fodrade sen ponnysarna och åkte hem! 
Kom hem för en liten stund sen. Har hunnit trycka lite kvällsfika och sånt. Så nu ska jag hoppa i duschen och sen försöka göra klart vårdinlämningen.. hur jag nu ska orka det, menmen vi får se!


Så min dag har varit på topp! Sovmorgon, chill skola, mys med pojkvännen, träffat underbara Nathalie, varit i stallet, ridit ett bra pass på Giggan.. och nu så längtar jag så jäkla mycket till imorgon. Hoppas på en bra och lyckad dag även då! Efter praktiken så ska jag och Emmelie på ett litet äventyr.. så taggad! ;) 


 
 

Av Malin Lundin - 12 november 2012 22:51

Har gjort klart 2 inlämningar i vården.. känns skönt. Ska påbörja den sista vårdinlämningen nu.. sen så ska jag plocka upp alla 200 tops jag precis tappade ut på golvet.. woho! Klant. (och jo, det är exakt 200 tops, förpackningen var helt oöppnad också tog jag i lite för mycket när jag skulle få upp locket..) Fanfanfan.. menmen, någon som vill komma och krypa på mitt golv och leta tops kanske? Någon frivillig och snäll själ?! 


Nåja.. plugg och topsplockande var det ja.. men först ska jag få något i magen. Jag dör snart av hunger, somvanligt då. 



Hejhej p12, vet jag är coolast i stan. Hejdå.  

Av Malin Lundin - 12 november 2012 18:53

Igår så var jag och Jokke på storheden, hittade inget speciellt, bara nå småsaker. For sen hem till Jokke och käkade middag, kollade film och myste på hela kvällen! 
Imorse så hade jag tandläkaren, och alla min tänder var så fina, inga hål och ingenting woopwoop! Fick sen skjuts av papi till skolan, och idag så slutade jag förövrigt kl 17 så har varit en lång dag! Men dock en bra dag, fick ett väldigt positivt och bra telefonsamtal på skolan så på onsdag ska jag och göra lite roligheter! :D Hoppas på att allt kommer gå bra osv! 
Kom iallafall hem vid 18 och då käkade jag palt och nu sitter jag hära. Ska se nyaste avsnittet av TWD.. så najs! Taggar! 


Får se vad kvällen har att erbjuda. Borde verkligen plugga.. menja. Heheh. Hejdå.



Miss u.. <3  

Av Malin Lundin - 11 november 2012 02:29

Varken orkat eller hunnit blogga först nu, sorry! Men jag somnade sent igår, vilket gjorde att jag även vaknade sent idag. Vid 14 så kom mami in och frågade om jag levde så ja.. sovmorgon var det ja! Klev då upp och hjälpte till med middagen och snackade med syster som var hära. Efter det så gjorde jag inte något, bara kollade runt när hela familjen sprang runt i köket.. haha. 
Käkade palt sen till middag, gode gott!

Sen så sminkade min syster mig i brist på annat, kulkul! Jag är ju inte den som gillar att sminka mig så mycket, men idag då jäklar hade jag allt man bara kunde ha i ansiktet typ.. haha! Iallafall, fikade sen med mami och syster och sen så drog jag till MalinK där jag spenderat min kväll. Vi har inte gjort något speciellt alls, men det är skönt det också. Fick skjuts hem lite för 01.00 så när jag kom hem slänge jag mig i badet med en ansiktsmask och hårinpackning.. skönt! 

Har precis smörjt in mig och fixat lite.. så känner mig fräsh nu, dock tröttare än jag vet inte vad!


Imorgon ska jag och Jokke fara till storheden och kolla läget, och sen så får vi se vad som händer! 


PUSS.



Kunde inte ha sagt det bättre själv.

Av Malin Lundin - 9 november 2012 22:39


Checkat ikapp alla avsnitt av portkod 1321 ikväll, småroande sådära. Har storstädat hela rummet förövrigt också, och halva övervåningen. Hunnit med att gå med sopor  har jag också gjort. Duktig tjej eller? :o 

Nu ska jag göra te - och ja, jag är typ beroende.

Annars så händer det nada hära, inte så händelserikt.. men det lär det inte vara imorgon heller. Buääeh. HEIDO.

Av Malin Lundin - 9 november 2012 15:49


Köpt dessa skor idag, 199 kr på skopunkten.. helt ok! Kan vara kul att ha något annat ibland än mina tygskor! Wie!

Av Malin Lundin - 8 november 2012 23:15


Jag älskar dig så himla mycket, glöm inte det.  


Nu ska jag packa väskan för imorgon, slänga fram nå kläder och borsta gaddarna. Sen så ska jag godnattsnacka med Jokke, och sen blir det att sova. Skönt ohja. Är så trött!


Nighty!

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards