malinmatildalundin

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Malin Lundin - 18 november 2012 23:13

Jokke kom hit igår då han slutade jobba vid 23, tog det bara chillis då sen så vart det och sova. Skönt ohja. 


Idag då Jokke for hem så for jag på äventyr igen. Inte så mycket att hålla hemligt längre haha. För jag har då varit i ett nytt stall och ridit en jättefin nordis för andra gången. Mer får ni veta senare!! :) Allt är inte spikat än om man säger så! 

Men efter stallet så for jag hem och käkade, var med familjen och fick håret lockat av syster som var förbi! Sen så har jag inte gjort nå alls. Duschat, sett tv och fått fyrkantiga ögon av datorn. Nåja! Nu ska jag äta.. hungrig as usual. Ett under att jag inte ser ut som en köttbulle än haha. 



Måttligt trött tjej ja. Ciao.  

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards