malinmatildalundin

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Malin Lundin - 5 november 2012 20:24

Detta fick jag i födelsedagspresent! Av mamma fick jag en tröja, en ansiktsmask ifrån lush (burken), några olika prover ifrån lush (som dock inte är med på bild, sorry), och pengar. Fick även lite underkläder men jag kände att det inte behövde visas hära haha! Av min storasyster så fick jag de fina ljusen och dekorationsstenarna till, så finfint!

Av min lillebror så fick jag en mentosrulle, gullebror haha. :D

Av pappa, mormor, morfar och farfar så fick jag pengar så jag kan köpa det jag vill ha. :)

Av MalinK så fick jag redbull och kindermaxi, woopwoop, lycka!
Av Jokke så fick jag ett presentkort på gina tricot, och 3 bilder inramade på oss, så gulligt! Han hade även med sig massa godis, chips, dricka, lussebulla och sånt gotta till kvällen!


Jättenöjd över allt, jag hade somsagt knappt önskat mig något speciellt alls, så jag är nöjd! :D

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards