malinmatildalundin

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Malin Lundin - 20 november 2012 22:12

Försov mig imorse.. vaknade precis då min buss gick. Men rejsade somfan här hemma så hann med bussen som gick 10 min senare. Fett elit.. hann tvätta ansiktet, klä på mig, packa väskan och fixa frulle och springa till bussen på 10 min.. fett stolt! 

Kom iallafall 10 min sent, så det var ju inte nå mycket!

Hade då en halv samhällslektion innan vi gick på don't drink and drive grejen. Hade sen lunch och disskuterade lite om don't drink and drive. Satt sen typ 40 min och väntade på nk lektionen.. men ingen lärare dök upp så då for jag till Nathalie istället! Såg animal planet och chillade sönder medans stackarn pluggade och höll på med nå grejs. 

Vi gick då sen till stallet där vi käkade middag och sen så blev det lite hoppning med Joeri. Gick helt okej.. han är galet pigg och jag hade kunnat rida så mycket bättre, men var typ lite okoncenterad eller nå, jag vet inte! Hästen skötte sig super iallafall, ryttaren man ska klaga på denna gång! 

Fodrade sen ponnysarna somvanligt och for sen hem.. käkade på dirren as usual och nu ska jag hoppa i duschen.


Varit en lång dag, känns som om att jag fortfarande inte vaknat än haha.. fick ju hoppa upp ur sängen snabbare än blixten imorse och stressat och bläbläblä. Me don't like. Tur jag börjar praktiken först 12.30 imorgon.. SOOOVA! 


Nåja, duschen var de nu ja!

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards