malinmatildalundin

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Malin Lundin - 7 november 2012 01:20


Min dag har varit helt okej. Varit extremt trött. Sovit på hälften av alla lektioner, sovit i stallet, umgåtts med Nathalie och fått fina presenter av henne ifrån London, så najs det! Red sen Landell. Men hela lektionen så fick jag alltid vara på han att gå fram, och han piska med svansen och surade, försökte kicka lite med bakbenen då jag sa åt han, inte alls likt han, även om han ibland har sina sura stunder, men ändå inte på det sättet liksom. Mot slutet på lektionen så började han springa vingligt och haltade rejält, bara pang kom det. Hoppade då av och han ville knappt stödja bakbenet. Vet inte om det har något med att han var sur och piska med svansen tidigare att han ville visa att något var fel.. don't know. Kom bara pang poff, så konstigt. Menmen jag hoppas att han bli bättre och att det inte är något farligt. :) Pussade på han lite extra då vi fick gå in lite tidigare i stallet! Mys!
Fodrat ponnysarna sen och sen så åkte jag hem och tog det äckligt lugnt. Har pratat med min pojke länge ikväll, I love him so much.


Nu ska jag nanna, är på tiden! Har praktik imorgon och börjar först halv 1. Skööönt med lite sömn.. även om jag redan sovit halva dagen haha.. usch och fy på mig. Slutar kring halv 8 och då blir det att träffa Jokke, blir bra!


Nighty sweeties!

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards