malinmatildalundin

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Malin Lundin - 31 augusti 2012 23:08

Snälla mami kom hem med detta idag, vart typ överlycklig. Min kväll är räddad.. typ. Redbull Sugarfree och Kinder Maxi   


Kan förövrigt berätta att jag inte alls gjort något speciellt ikväll. Har plockat ihop och städat hela mitt rum, och sett Fångarna på fortet med bror och mami hihuhu. Hunnit ta mig en dusch också. Sen så har jag inte gjort nå mera. Sovit lite på soffan och sånt.. var sååå trött haha. Menmen.. nu sitter jag hära och ska trycka det som är på bilden ovan, samt kolla lite bloggar.

Vi får se vad som händer sen.


Blir att gå och lägga sig någorlunda tidigt ikväll, imorgon väntas det stan, ankdammsmatning, promenad och en massa mys med pojkvännen. Hoppas på bra väder bara! Idag har det pissregnat hela dagen.. buhu.

Av Malin Lundin - 31 augusti 2012 18:05


The lights blind my eyes
So i can't see
You're too far away
To come home to me

Forget the rest
What ever's been done
Showing your best
You're on your own run

Stick to your course
ut don't leave me behind
I'm too into you

 

To change up my mind

So just run

So just run

So just run

I'm hearing these stories
Could they be true
I'm hearing these stories
All about you

I'm hearing these stories
Could they be true
I'm hearing these stories
But i stïll love you ...

LUGNT den bästa låten jag spelat på länge. Hjärta på den. 

Av Malin Lundin - 31 augusti 2012 16:37

    Måttlig nöjd tjej över att det äntligen är helg jao?


SÅ JÄVLA SKÖNT MED HELG. Skolveckan är över och jag ska njuta varenda sekund utav denna helg. Är så trött efter veckan. Vet knappt varför, antar bara att man inte är van att gå skola efter sommarlovet? Min hjärna är mer än stendöd och kroppen vill helst bara sovasovasova - vilket jag ska göra massor av i helgen. Jag ska SOVA. ♥ 

Har plugg att göra i helgen dock.. har specialpedagogik, samhälls och typ en till grej. Men av någon anledning så fick jag bara med mig specialpedagogiken hem.. vettefan hur jag tänkte liksom? Men sprolla, jag har ingen stress med det, vill helst bara göra bort det så man slipper tänka på det! Men ska göra det jag tagit hem typ ikväll, så får jag njuta resten av helgen, låter bra!

 

Kan även säga att gårdagens kaos slutade bra. Pojken kom hit och var med mig.. många tårar och ledsna miner, men kvällen slutade tillslut bra. Pussar, kramar, och en massa mys. Somnade med ett leende på läpparna, brevid den finaste pojken på jorden, och min andra halva. 

 

Nåja, nu ska jag kolla vidare på nå sidor och invänta middagen. PUSS.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards