malinmatildalundin

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Malin Lundin - 26 augusti 2012 23:31

Panama 

 

Hecoms Matisse 
   
Musette ox 
 
Charlie 
 
Dahlsgård Diggelo 
  
Felix - E 

 

Mahelon 


Hästar som jag saknar nå enormt. Lust att veta mera om dem? Kan göra inlägg om det isåfall!

Av Malin Lundin - 26 augusti 2012 21:33


Idag har jag inte alls haft mycket för mig. Hämtade in kaninen ett tag och lät han skutta runt på mattan och i sängen vilket han uppskattade, somvanligt. Tog även fram gosedjurskaniner åt han, och han vart störtkär haha. Han tvättade dem länge och luktade på dem och trodde nog helt seriöst att det var riktiga kaniner. Nåja, han var störtkär och tvätta dem osv och försökte sig på att para sig med dom också, tror dock inte att gosedjur kan få kaninungar.. så sorry Benny! Men han var lycklig iallafall, och lite småsur vart han då jag tog ifrån hans tjej haha.. sötkaninis. 


Strax efter 18 så gick jag ut på en promenix. Ingen krävande sådan. Mest bara för att komma ut och få lite luft och sådant. Finfint! 
Efter det så slängde jag i en hårinpackning i håret 40 minuter och efter det så duschade jag. Så nu är håret jättelent! :D


Har precis fixat lite inför skolan imorgon. Börjar 08.15 och slutar 12.35 eller något sådant. Så efter skolan blir det stan och köpa grejer, lönen kommer imorgon så, tagga! Efter stan så ska jag till stallet och rida Palma, och sen efter det så åker jag till pojkvännen för massa mys och sömn för att tagga ännu mera skola på tisdag. Jaja, blir fint. 


Dricker Redbull Sugarfree också.. kan vara det godaste som finns haha. Tacka gud för den som uppfann Redbull!


TTYL.

Av Malin Lundin - 26 augusti 2012 13:50

Småtrött tjej, ohja!


Planen var att jag skulle sova ut idag. Somnade först typ 4 imorse så såg verkligen fram emot att få sova. Men gissa vad som händer? Jo, självklart så ska pappa börja dammsuga hela huset, och extra mycket precis utanför min dörr där dammsugaren bara slår mot väggarna och min dörr. ARG.

Så jag var vaken strax efter 10.. 6 timmars sömn.. blä. Vaknade inte direkt på rätt sida, och kunde inte heller somna om så jag har legat och sett tv fram tills nu typ haha. 

Precis käkat frulle också.. vart vindruvor. Nomnom. 


Får se vad dagen har att erbjuda.. säkert ingenting speciellt. Nååååja.

 
Av Malin Lundin - 26 augusti 2012 02:15

 


Klockan är kvart över 2, så vad fan gör jag vaken just nu alltså haha? Jag är SÅ trött, och vill mest av allt på denna jord bara krypa ner i min nybäddade och gosiga säng och bara sova. Vet inte ens varför jag fortfarande sitter hära? Måste ha fyrkantiga ögon somfan alltså. 


Ska iallafall nu påbörja min kamp mot myggan i mitt rum. Den har surrat mig i örat hur länge somhelst och gett mig myggbett så nu ska den jäkeln dö alltså! Låt kriget börja!


Hörs imorgon, fast logiskt sett idag eftersom att klockan är över tolvslaget osv. NATTI.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards