malinmatildalundin

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Malin Lundin - 30 augusti 2012 20:14

Inte uppdaterat så bra idag. Men jag har haft en jobbig dag  och det är det fortfarande.. men tänkte ändå slänga in något lite snabbt. 


Vi slutade skolan 1,5h tidigare idag.. sååå skönt! Då var jag bara hemma en stund, och sen så for jag iväg till stallet och Juggen. Var härligt att komma till stallet och få lite andra tankar i huvudet faktiskt.

Fixade iallafall allt i stallet och städade lite, sen så tog jag in Juggen. Han var riktigt go och mysig idag. Så härligt. Så det vart en kort promenix på 20 minuter för oss. Pigg och glad var han. Fina Juggen. ♥ Tog sen in de andra hästarna för kvällen och fixade klart med allt i stallet. 

A&C som äger gården har även fått hem sina grisar nu, så jag har varit mycket hos dom också. Fööööör söta alltså! De älskade banan också, och asså... grisar är ju så fula att dom blir söta. Grisisar!!! ♥ Får ju inte glömma att säga att jag gosat med mina kossor också.. så söta. ♥ 

 

Nåja, duschade för ett tag sen och nu gör jag ingenting. Är ashungrig typ. Får även se om Jokke kommer hit ikväll. Det skulle behövas om man säger så. Men han jobbar fortfarande osv.. yesyes.

 

TTYL. Bjussar på en bild på min kompis grisis också, söt huh?

 

 

Av Malin Lundin - 30 augusti 2012 12:16

Hatar denna känsla, hatar dessa tankar... Jag vill inte, men det blir så, hur mycket jag än vill att det inte ska bli så, så blir det så.

Mina tankar snurrar tusen varv per sekund och jag vet inte vad jag vill, eller vad jag ska ta mig till.

Jag ska kriga mig genom denna skoldag trots att tårarna bränner bakom ögonlocken.

Jag vill bara slipa denna ångest.

Sorry för detta, men jag var tvungen att fä ut de. Lär kanske ta bort det sen, men nu var jag bara tvungen.

Ttyl.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards