malinmatildalundin

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Malin Lundin - 7 december 2012 15:10

Mini titt på looken for today. Helt osminkad, och invigde mina uggs jokke köpt åt mig, wie! Slapp frysa om fötterna nu!  


Haft samhällsredovisning idag, gick bra! Har sen inte haft nå speciella lektioner, skönt jodå! Efter skolan så sprang jag in på Lush och köpte en grej, och for sen hem. Hunnit käka sen jag kom hem, hungrig as usual haha.

Nu sitter jag hära, har nada att göra. Funderar på att krypa ner i sängen och se film. Känner mig fortfarande lite tung i huvudet sen igår. :( Huvvaaaa!


Skönt med helg nu iallafall, det behövs! Blir att spendera helgen med pojkvännen, vi har inte sett på hela veckan.. buhu. Han kommer hit inatt efter jobbet, imorgon ska vi på julmarknaden i kyrkbyn och hägnan, mysigt. På kvällen jobbar han så vi får se vad jag gör då..! På söndag har jag morgonjour i stallet, och efter det blir det att rida med Emelie. Sen hem och väcka liv i pojken för lite julbak, awesome! Låter som en bra helg än så länge!


Nåja, nu blir det sängläge ett tag, skönt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards