malinmatildalundin

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Malin Lundin - 6 december 2012 23:16

Skoldagen har varit chillis och bra, dock lidit av huvudvärk hela dagen, menmen. Haft "bra" lektioner och hunnit med en nästan 1,5h powernap mitt i korridoren på lunchrasten. Lodis nr.1 hejhej! Men skönt var de, ohja.

Efter skolan så fick jag vänta 45 min i stan på bussen.. så kollade runt lite men hittade inget speciellt! Efter väntan på bussen och sen en 40 mins busstur så var jag äntligen framme i stallet! Var tänkt att jag skulle rida Skofte, men huvudet tog död på mig så jag fixade bara lite i stallet, pussade på hästarna och myste länge med katten innan jag tog in och nattade hästarna och fixade jouren.
Mami hämtade mig vid kvart i 8, hem på dirr då och äta middag, och sen dess har jag inte gjort något speciellt. Fortfarande ont i huvudet och känner mig jätteseg.. bara jag inte håller på att bli sjuk! :( 
Har tagit mig ett bad med hårinpackning och ansiktsmask.. var skönt iaf!

Då familjen kom hem ifrån hockeyn så hade papi även med sig uggsen som Jokke varit och köpt till mig idag, hihi snäll pojkvän man har som köper en vinterskor. ♥ Love u bebo!

 

Nu ska jag slänga mig i sängen.. känner mig inte alls kry! Får hoppas att några timmars sömn gör det hela bättre, vill inte bli sjuk! 

 

TTYL.

 

 

Finiskaninis chillar. 

Av Malin Lundin - 6 december 2012 00:05

 

Hej trött Malin.


Är på bättre humör nu än tidigare. Tog nog bara fram allt det negativa på en grej lite för hastigt haha, men nu har jag intalat mig själv att allt kommer bli bra och nu längtar jag faktiskt lite! Detta kommer bli bra, det vet jag.


Annars så har jag hunnit skicka iväg lite paket och sen så har jag pluggat litegranna. Annars så har jag inte gjort något speciellt, kollat runt på IKEAS hemsida haha, nerd.se! 


Nu sitter jag i Jokkes tröja och bara gossar. Har typ tagit över alla hans kläder? Har tre hoodies här hemma hos mig, och när jag är hos honom så springer jag också runt hela tiden i hans gossiga tröjor haha.. I love it! Tur han inte har så mycket emot det... hoppas jag haha? :o (a) 

Ska borsta tänderna nu och slänga mig i sängen, sen blir det lite godnattsnack med pojken och sen så blir det att nanna. Imorgon väntas det skola, uteritt på Skofte och kvällsjour! NIGHTY.




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards