malinmatildalundin

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Malin Lundin - 3 december 2012 21:03

I lördags så hade jag somsagt morgonjour, red sen glada Skofte i skogen. For sen hem och tog det lungt, hade lite hemmaspa och sådant. Har sen spenderat resten av min lördag, söndag och måndag med världens finaste pojkvän. Varit hos honom hela helgen så det har varit väldigt skönt ohja. Vi har hunnit med både chillhäng med Matte, nattkäk på MAX, bio, TWD maraton, gått runt på stan då det varit skyltsöndag, inhandlat lite julklappar och jag fyndande mig även en tröja på rea.. hehe snålisen nr.1 hära.

Bortsett ifrån det så har jag även hunnit äta middag på Waldorf tillsammans med farfar och familjen, nomnom. For sen en snabbis till syster och hälsade på, trevlans!


Har precis kommit hem så ska hoppa i duschen strax. Haft en jättebra helg, glömt alla bekymmer för sekunden, och bara mått bra. Underbart!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallå! Jag som skriver på denna lilla blogg heter Malin, och jag är snart hela 17 år gammal. Går Vård&Omsorgsprogrammet och fritiden spenderar jag i stallet. Självklart lägger jag tid åt mina fina vänner och pojkvännen också! ♥

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards